söndag 30 oktober 2011

Konsten att koppla av.

Det är en konst att kunna förvalta en ledig dag på ett bra sätt. För mig är det inte alltid det mest avkopplande att inte göra något alls, tvärtom så kryper det då ofta i benen och trots det att jag sagt att det är okej att inte göra något alls så känns det allt annat än okej. Idag har två nära, fina vänner varit hemma hos mig på lunch (eller brunch som alla så gärna vill säga när det är söndag), till stor del i Raw Food-anda men med diverse ostar för att muntra upp lite. Nu har de gått hem och jag har bestämt mig för att inte göra något alls, det känns konstigt. Ringde min syster och bestämde attvi ska gå på bio om några timmar, då kändes det bättre så nu ska jag sticka på min gröna halsduk som jag började på förra året, eller om det var två år sedan!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar