söndag 16 oktober 2011

Det började förra torsdagen.

      (Bilden syftar till att ta hand om vår vackra miljö.)

Ja, egentligen började det igen förra torsdagen, tio dagar sedan. Förändringar - igen! Eller kanske mer fokus på att ta sig tillbaka igen på huvudleden efter en tid med ovanligt mycket förändringar i känslomaskinen. Jag hittade hem igen som tur är och det med råge. Balans igen - äntligen!

Idag har jag gått i kolonilottsområdet där jag bor och sugit i mig denna soliga söndag, men innan det läste jag på om Raw Food och ska testa, vill undvika att kasta ut allt i kylen, svida om i ny kostym för att återigen krypa till korset om några dagar. Ska sakta svida om i min nya kostym och se om det är något för mig. Jag gillar konceptet; Att äta råvaror med näringen i behåll, Att äta ekologiska råvaror för kroppens och naturens skull och Att inte gynna köttindustrin. Har läst på massor idag och är helt såld.

Har druckit cocosvatten, köpt hampafröm, cayennepeppar och smakrika grödor. Peppad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar