torsdag 20 oktober 2011

Får, får inte?






Gör morgon,

Jag är väl medveten om att fetaost inte tillhör den kosthållning som jag nu är på väg att övergå i, men hur är det med oliver? Är de ofärska för att de ligger i saltlag? Jag vet att jag inte har speciellt många besökare, men om någon Raw Food entusiast tittar in, kan du väl svara. Jag syndade i alla fall igår, jag åt ett litet kvällsmål bestående av Avokado, Creme fraiche, fetaost och oliver - gott var det! Som ni ser har jag även cayennepeppar på det mesta, för att det ska fräsa till lite i magen.

Nu är jag på väg till jobbet igen efter några dagars sjukdom, med min första Raw Food matlåda. Hoppas jag står mig hela dagen. Och ikväll ska jag på guidad meditation, som är min nya älsklingssysselsättning. Trevlig magisk torsdag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar