onsdag 19 oktober 2011

Fluddrig på Hampafrön.



               http://www.mathem.se/images/products/medium/skalade-hampafron-150g-ren%C3%A9e-voltaire.jpeg

Ja, dessa Hampafrön ska enligt Raw Food-experter göra susen så jag köpte dem, har haft i sallader och i smoothiesar. Eftersom jag inte använt berusningsmedel av något slag på väldigt, väldigt länge så försäkrade jag mig om att det inte finns någon risk för att dessa hampafrön har något att göra med de där andra hampafröerna (försod att det var en dum fråga, men ville ändå höra orsaken, så att jag lite mer vetenskapligt visste). Till saken hör att jag varit hemma från jobbet några dagar på grund av förkylning och troligtvis feber, så nu vet jag inte om det var hampafröerna eller min feberyra som gjorde att jag kände mig fluddrig i huvudet efter min morgonsmoothie igår och ju mer jag kände efter desto konstigare kände jag mig. Jag ringde till företaget och förklarade och hon sa att hon aldrig hört något liknande, hon bad mig maila, men när jag skulle göra det kom jag tillbaka igen och tror att jag bara inbillade mig effekten av de nyttiga hampafröerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar